26 Травня 2023
Для поліпшення якості обслуговування і прискорення усунення поломок, Інтернет провайдер Кузя пропонує користувачам перед викликом майстра виконати ряд рекомендацій, які, можливо, вирішать проблему з Інтернетом:
Проблема №0: Недостатньо коштів
Не впевнені у залишку коштів на рахунку? Скористайтесь, будь ласка, Вашим особистим кабінетом — там є вся актуальна інформація: сторінка my.kuzia.ua
Якщо Ви оплатили послугу і платіж не пройшов, будь ласка зверніться на лінію фінансових питань
Проблема №1: Низька швидкість Інтернету.
- Перевірити спосіб підключення до мережі - швидкість по Wi-Fi значно менше ніж швидкість по кабелю. Також, швидкість по кабелю через домашній роутер може бути менше ніж безпосередньо від комутатора провайдера.
- Перевірити завантаження Центрального Процесора пристрою, виконати це можна натиснувши комбінацію клавишь Ctrl + Shift + Esc, на вкладці Швидкодія. У разі завантаження ЦП вище 40% -50% потрібно відкрити зайві процеси на однойменній вкладці.
- Так само слід пам'ятати, що швидкість залежить від таких фактів, як: швидкість віддачі файлів джерелом, кількості одночасно завантажуваних файлів, включеного Антивірусу.
Кращим Антивірусом є остання версія Вашої Операційної Системи в копмлекті зі свідомою і обережною поведінкою на просторах Всесвітньої Павутини.
Проблема №2: Немає підключення - Відсутні доступні підключення.
- Перевірити не випав чи коннектор з мережевої карти PC, та/або WAN порту роутера. Спробуйте вставити або поправити його, а також перевірте чи немає фізичних пошкоджень коннектора та/або кабеля
- Перевірити чи включено Підключення по локальній мережі в налаштуваннях мережевої карти. Виконати це можна натиснувши: Пуск - Панель управління-Центр управління мережами і загальним доступом - Зміна параметрів адаптера - Підключення по локальній мережі.
- У випадку обриву кабелю краще викликати майстра.
Проблема №3: Мережа без доступу до Інтернету.
- Звернути увагу на індикацію вашого wi-fi роутера.
Якщо індикація зелена і у Вас відсутня послуга, будь ласка, перезапустіть роутер, відключивши його від електромережі на кілька хвилин та/або перепідключивши кабель інтернет послуг.
Якщо індикація червона (залежно від роутера бувають різні кольори) - переконайтеся, що обладнання підключено вірно: кабель інтернет послуг повинен бути підключений у Wan порт, перевірте цілісність кабелю.
- Скинути налаштування роутера до заводьских
Зверніть увагу на те, що (в залежності від моделі роутера) - на роутері є функція скидання до заводських налаштувань, а також кнопка живлення. У разі, якщо Вам потрібно скинути налаштування роутеру до заводських (якщо Ви забули пароль від роутеру, або індикація зелена, але підключення немає) — потрібно затиснути її мінімум на пів хвилини, поки роутер не почне сигналізувати / мигати.
Після чого потрібно потрапити в головне меню роутера (інструкція є на самому роутері) і налаштувати його на Динамічний тип підключення.
- При використанні кабельного підключення до ПК
Перевірити налаштування Мережевої карти: Підключення по локальній мережі - Властивості - Протокол Інтернету версії 4 (TCP \ IPv4) - має стояти Отримати IP-адресу автоматично.
- У разі виявлення фізичного ушкодження, а також у інших випадках краще викликати майстра. Будь ласка, звертайтесь цілодобово за номером: 044-22-3333-7.
Тут розглянуті далеко не всі проблеми.
Для вирішення проблем з Інтернетом, які тут не описані — Ви завжди можете звернутися в технічну підтримку провайдера Кузя по телефону:
(044) 22-3333-7